Minor Santa Barbara - Reisverslag uit Heijen, Nederland van Rob Jans - WaarBenJij.nu Minor Santa Barbara - Reisverslag uit Heijen, Nederland van Rob Jans - WaarBenJij.nu

Minor Santa Barbara

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

03 Maart 2015 | Nederland, Heijen

Zondag aanstaande vertrek ik ongeveer 5 en een halve maand naar Amerika. Specifiek, naar Goleta in California. Hier ga ik mijn minor doen; Business Administration. De eerste 5 weken ga ik intensief 2 vakken volgen, voornamelijk in de avonduren.

Ik ben van plan om eens in de week een verslag op deze site uit te brengen, dit wil ik in ieder geval wel aanhouden.

Ik hou jullie op de hoogte!

  • 04 Maart 2015 - 09:00

    Jan & Toos Jans:

    Oke Rob naam en E.-mail adres klopt alles is duidelijk aangekomen.



    Groet Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 8667

Voorgaande reizen:

08 Maart 2015 - 23 Augustus 2015

Minor Santa Barbara, California

Landen bezocht: